טיפים לטיפול בצמיגים

טיפים לטיפול בצמיגים – מה חשוב לדעת? לטיפול נכון במכונית שלנו יש מרכיבים רבים. חשוב שנדאג באופן קבוע לבדוק שמן ומים במנוע, חשוב לעשות טיפולים קבועים וסדירים של הרכב במוסך שלנו, חשוב כמובן למלא דלק באופן קבוע – וחשוב גם לדאוג לטיפול בצמיגים.

טיפול נכון בצמיגים מתחיל בכך שנדאג באופן קבוע למלא בהם אוויר. עם הזמן, לחץ האוויר בתוך הצמיג יורד. הדבר משפיע על מידת החיכוך של הצמיג עם האספלט בכביש. חיכוך פחות טוב מוביל לאחיזה פחות טובה של המכונית בכביש.

לכן חשוב באופן קבוע לדאוג שלחץ האוויר בצמיגים יהיה תקין ותואם להוראות הספציפיות של הרכב שלנו. בכל רכב יש הוראות שונות לגביי מידת לחץ האוויר שצריך למלא בצמיגים. לעתים יש גם שוני בין לחץ האוויר המומלץ בצמיגים האחוריים לעומת הקדמיים.

מי שלא יודע כמה אוויר הוא צריך למלא בגלגלי האוטו שלו, יכול להיעזר במדבקה הנמצאת בדרך כלל על פנים דלת הנהג – ומציינת מהו לחץ האוויר המומלץ בכל גלגל.

חשוב לדעת כי בעונת החורף חשוב עוד יותר לשמור על לחץ אוויר תקין בצמיגים, וחשוב עוד יותר לטפל באוטו ולמנוע תקלות מיותרות.

טיפים לטיפול בצמיגים – מתי להחליף צמיג

בנוסף למילוי קבוע של אוויר בצמיגים, טיפול בצמיגים כולל גם החלפה שלהם אחת לכמה זמן. צמיגים שונים צריכים להיות מוחלפים בתדירות שונה. באופן כללי, כדאי להחליף צמיג אחת לשנתיים-שלוש. הגומי שבצמיגים מתבלה והם הופכים לפחות יעילים כאשר הם באים במגע עם הכביש.

מומלץ להתייעץ עם מומחים, כמו ב"מלי צמיגים", על מנת לקבל המלצה ספציפית לגביי האם הגיע הזמן כבר להחליף את הצמיגים באוטו. המומחים של צמיגי עדי – פנצ'רייה בראשון לציון עולם הצמיגים יוכל לספק לכם גם טיפים לטיפול בצמיגים שיעזרו לכם לטפל כראוי באוטו שלכם.

אולי יעניין אתכם

טיפים לטיפול בצמיגים
4.9/5

אודות צמיגי עדי

צמיגי עדי מתמחים במגוון שירותים לרכב פרטי, מסחרי טנדרים 4*4 ומשאיות.
אנחנו מתמחים בצמיגים ומבצעים תיקונים במחירים חסרי תקדים!

צרו עימנו קשר

לייעוץ מהיר מלאו פרטים

מבצע חסר תקדים בצמיגי עדי!

תיקון פנצ'ר רק 50₪

הגיעו עכשיו לפלוטיצקי 17, ראשון לציון

דילוג לתוכן